مرکز ترجمه ناتی - ناتی سنتر

17:30 - 08:30

شنبه - چهارشنبه

تهران، صادقیه،

بین فلکه اول و دوم

درخواست پیش فاکتور
عکس نوشته

هزینه ترجمه ناتی

شاید برای شما هم پیش آمده که با دفاتر مختلف ترجمه ناتی تماس گرفته اید و با قیمت های مختلفی برای ترجمه مواجه شدید. این شاید باعث سر درگمی شما شود و این سوال پیش می آید که تعرفه ترجمه ناتی توسط چه سازمانی و بر چه اساسی تنظیم و چه کسی آنها را کنترل می شود.
جواب این سوال کمی پیچیده است. با توجه به اینکه مجوز و مهر ترجمه ناتی توسط شرکت ناتی در استرالیا صادر می شود ومختص ایران نیست، تنظیم تعرفه برای انواع مدارک و همه کشور ها توسط این شرکت عملا غیر ممکن است. شرکت ناتی در عمل نمی تواند برای هر کشوری و برای هر مدرکی نرخ تعیین کنید. این کار مستلزم روزها و شاید ماهها کار توسط صدها نفر و شاد هزاران نفر باشد. تعرفعه ای که تحت تاثیر فاکتورهای بسیار زیادی در مدت کمی تغییر می کنند. تورم، حقوق، هزینه ای مواد مصرفی، توان اقتصادی و غیره. حتی هزنیه ترجمه ناتی مدارک در ایران و استرلیا با هم متفاوت هستند.
بنابراین هزینه ترجمه ناتی توسط دارالترجمه ها ناتی تنظیم می شود و تعرفه خاص و استانداردی وجود ندارد. مرکز ترجمه ناتی، در صادقیه، هزینه ترجمه ناتی را بر اساس تعرفه اداره مترجمان ایران تنظیم کرده است. پس نگرانی از بابت هزینه های گزاف نباشید.
هزینه ترجمه ناتی مشتمل بر سه قسمت است.
هزینه ترجمه + هزینه مهر ناتی + هزینه دفتری = هزینه ترجمه ناتی (نهایی)
برای مثال هزینه ترجمه کارت ملی 100 هزار تومان است. مبلغ 30 هزار تومان بابت مهر ناتی و 40 هزار تومان هزینه دفتری اضافه خواهد شد. و هزینه نهایی: 170 هزار تومان
برای مشاهده لیست هزینه ترجمه به صفحه تعرفه ها مراجعه نمائید

نوشته شده توسط:
Published on