مرکز ترجمه ناتی - ناتی سنتر

17:30 - 08:30

شنبه - چهارشنبه

تهران، صادقیه،

بین فلکه اول و دوم

درخواست پیش فاکتور
عکس نوشته

ترجمه ناتی آنلاین

خبر خوش برای عزیزانی که نمی توانند و یا نمی خواهند اصل مدارک را برای ترجمه ارسال کنند.

از زمان شروع کووید 19 سختگیری های ناتی برای ترجمه کاهش پیدا کرده است و برای انجام ترجمه ناتی اجباری نیست اصل مدارک را برای دفتر ارسال کنید.

شما، مشتریان عزیر، می توانید مدارک خود را به صورت آنلاین ترجمه کنید. روال کار به این صورت است که شما میتواند اسکن مدارک خود را برای ما ارسال کنید و بعد از دریافت مدارک، فایل مدارک دریافت شده توسط دارالترجمه ناتی بررسی شده و پیش فاکتور صادر میشود.

برای اسکن مدراک خود ترجیحا از دستگاه های اسکنر استفاده کنید و حداقل رزولوشن را بر روی 300 قرار دهید. کارت های ملی، گواهینامه رانندگی، پایان خدمت و غیره رو حتما پشت و رو و از تمامی صفحات شناسنامه (حتی صفحات خالی) اسکن بگیرید.

در صورت تائید پیش فاکتور، کار ترجمه انجام و قبل پرینت نهایی، پیش نویس ترجمه ها برای شما ارسال خواهد شد. در نهایت ترجمه ها مهر و امضا و اسکن و نسخه فیزیکی آنها برای شما ارسال خواهد شد.

منظور از ترجمه ناتی آنلاین این است که مشتری مدارک خود را بصورت فیزیکی ارائه ندهد. یعنی مشتری اصل مدارک خود رو با دستگاه اسکنر اسکن کرده و فایل ها را برای مرکز ترجمه ناتی ایمیل کند.

بعد از تائید پیش فاکتور، کار ترجمه انجام شده و در نهایت اسکن ترجمه با مهر ناتی برای مشتری ارسال میشود. البته مشتری می تواند از طریق پست، پیک و یا حضوری نسخه فیزیکی ترجمه ها را دریافت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ترجمه ناتی آنلاین

نوشته شده توسط:
Published on